• يکشنبه ٢٨ آبان ١٤٠٢-١١:١٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٩٣٥
مظفر تذکر داد:۲-۱۹۳

وضعیت قرمز  اجرای پروژه احداث خانه کشتی شهداي شميران نو در منطقه ۴

رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران در خصوص وضعیت قرمز اجرای پروژه احداث خانه کشتی شهداي شميران نو در منطقه 4 تذکر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، میثم مظفر، در یکصد و نود و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از پروژه‌های فرهنگی که با تدبیر کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا و بر اساس سابقه تاریخی و فرهنگی در محله شمیران نو در بودجه مصوب امسال شهرداری منطقه 4 تعریف گردید، پروژه "احداث خانه کشتی شهداي شميران نو" با اعتبار مصوب 10 میلیارد تومان است. 

وی افزود: علی رغم مشکلات جدی در سرانه های فرهنگی و ورزشی که در محله شمیران نو وجود دارد با گذشت 8 ماه از سال، متاسفانه پیشرفت فیزیکی این پروژه براساس خروجی سامانه کنترل پروژه شهرداری تهران صفر می باشد و به تعبیری دارای وضعیت قرمز است.

رئیس کمیته بودجه شورا ادمه داد: باتوجه به سیر کارشناسی مراحل تعریف یک پروژه توسط شهرداری تهران و تصویب نهایی آن در شورای اسلامی شهر تهران، علت عدم اجرای این پروژه چیست؟

مظفر بر حل موانع و آغاز عملیات اجرایی این پروژه توسط شهرداری منطقه 4 و اعلام نتایج آن به شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد.

 
وضعیت قرمز پروژه احداث خیابان 20 متری شوش در منطقه 15
مظفر با اشاره به پروژه احداث خیابان 20 متری شوش به عنوان یکی از پروژه‌های حائز اهمیت منطقه 15 شهرداری تهران گفت: این پروژه در محله شوش با اعتبار 10 میلیارد تومان در بودجه سال جاری منطقه مصوب گردیده است.
وی تشریح کرد: ضرورت اجرای این پروژه؛ اصلاح هندسی، توسعه معابر، ایجاد دسترسی های محلی بیشتر و سایر تدابیر ترافیکی دیگر در این محله است که می تواند تأثیر بسزایی در رفع مشکلات کالبدی و ترافیکی این خیابان داشته باشد.
رئیس کمیته بودجه افزود: علی رغم اهمیت مسئله در محله شوش و مطالبه شهروندان که منجر به تعریف این پروژه در سرفصل برنامه های مصوب شهرداری منطقه گردید؛ با گذشت 8 ماه از سال، متأسفانه پیشرفت فیزیکی این پروژه بر اساس خروجی سامانه کنترل پروژه شهرداری تهران صفر می باشد و به تعبیری دارای وضعیت قرمز است.
مظفر گفت: باتوجه به سیر کارشناسی مراحل تعریف یک پروژه توسط شهرداری تهران و تصویب نهایی آن در شورای اسلامی شهر تهران، علت عدم اجرای این پروژه چیست؟
عضو شورا تأکید کرد: هرچه سریعتر شهرداری منطقه 15 نسبت به حل موانع و آغاز عملیات اجرایی این پروژه اقدام نموده و نتایج آن نیز به شورای اسلامی شهر تهران ارائه گردد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: